Minix HD Amigo| Türksat4A geçiş dönemi, sorunları, çözümü

Sayın Kullanıcı,

Aşağıdaki anlatım diğer uydu ve kanallarınızın bozulmaması için sadece yeni Türksat 4A uydusu tarama işlemi anlatılmıştır.

 

1. ADIM:

Kumandadan MENÜ tuşuna basın.

KANAL YÖNETİCİSİ ni seçin.

KANAL DÜZENLEME bölümününe OK tuşu ile girin.next_minix_hd_amigo_turksat_kanal_tarama_yayinlarim gitti_resim1

 

2. ADIM:

KANAL DÜZENLEME MENÜSÜ nde Türksat uydusu varsa devam edebilirsiniz ancak başka bir uydu varsa KIRMIZI tuşa basarak listeleyerek UYDU bölümünden ok tuşlarını kullanarak Türksat ı seçin ve OK tuşuna basın.

next_minix_hd_amigo_turksat_kanal_tarama_yayinlarim gitti_resim2

 

3. ADIM:

Daha sonra MAVİ tuşa basarak resimdeki gibi menüye ulaşın. SARI tuşa basarak kanalların yanında çarpı işareti çıktığından emin olun.

Kumandadan EXIt tuşuna basarak çıkın.

Silmek istiyor musunuz sorusu geldiğinde EVET i seçerek onaylayın.

Eski Türksat listeniz silinecektir.

Hata yapmanız durumunda varsa diğer uyduları silebilirsiniz.

next_minix_hd_amigo_turksat_kanal_tarama_yayinlarim gitti_resim3

 

4. ADIM:

Artık yeni Türksat uydusunundaki yeni kanal listesini tarayabiliriz.

MENÜ ye girip UYDU KURULUMU bölümünden MANUEL ARAMA bölümüne girin.

next_minix_hd_amigo_turksat_kanal_tarama_yayinlarim gitti_resim4

 

5. ve 6. ADIM:

Kılavuzu TRANSPONDER bölümüne alıp OK ile bu bölüme giriş yapın. Karşınıza çıkan listeden 11844 V 2222 seçin OK ile devam edin. Bu TP otomatik kanal güncelleme TP sidir.

NIT ARAMA: AÇIK konumda olduğundan emin olun.

MAVİ tuşla arama işlemini başlatın.

next_minix_hd_amigo_turksat_kanal_tarama_yayinlarim gitti_resim5

 

next_minix_hd_amigo_turksat_kanal_tarama_yayinlarim gitti_resim6

next_minix_hd_amigo_turksat_kanal_tarama_yayinlarim gitti_resim7

 

 

7. ADIM:       

Tarama bitine kadar lütfen bekleyin.

İşlem tamamlandıktan sonra cihaz uyarı verir.

next_minix_hd_amigo_turksat_kanal_tarama_yayinlarim gitti_resim8

 

Yeni HD ve SD kanallar uydu alıcınıza eklenmiştir.

Next & NextStar ürünlerini tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

 

Yorum bırakın